• W celu umówienia wizyty należy uprzednio zarezerwować termin telefonicznie pod numerem telefonu 668145963 lub osobiście pod adresem Firmy.

• Pies musi posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie (jest to szczepienie obowiązkowe na terenie Polski).

• Jeśli jest to pierwsza wizyta w moim Salonie proszę o tym uprzedzić przy umawianiu wizyty
(czas wizyty jest najczęściej wydłużony tak abyśmy mogli nawzajem się poznać z Państwa Pupilem).

• Jeśli jest to w ogóle pierwsza wizyta młodego zwierzęcia w salonie groomerskim proszę również o tym uprzedzić przy umawianiu wizyty. Jest to najczęściej wizyta zapoznawcza, a usługa jest „niepełna”, ma na celu zapoznanie pupila z salonem, narzędziami i panującymi w nim zasadami. Koszt takiej wizyty jest zazwyczaj niższy.

• Zwierzęta bojaźliwe, chore, niezrównoważone, agresywne przyjmowane są wyłącznie na życzenie i odpowiedzialność opiekuna, groomer musi być o tych faktach poinformowany. Usługa może być niewykonana, niepełna lub podzielona na dwie lub więcej wizyt. Cena uzgadniana jest indywidualnie według czasu poświęconego pracy ze zwierzęciem.

• Jeśli zwierzę jest mocno zaniedbane, ma choroby skóry, APZS, jest niezrównoważone, agresywne itp. , a ujawni się to po wyjściu opiekuna czas i cena usługi mogą ulec zmianie; opiekun może zostać również wezwany po odbiór zwierzęcia pomimo nie wykonania usługi lub niepełnego wykonania usługi. Jeśli groomer został przez opiekuna świadomie wprowadzony w błąd- właściciel zdawał sobie sprawę ze stanu podopiecznego usługa pomimo, że nie została wykonana lub wykonana częściowo jest odpłatna.

• Zwalczanie ujawnionych w trakcie pielęgnacji pasożytów skóry jest obowiązkowe i wykonywane bez dodatkowego uzgodnienia na koszt opiekuna. W przypadku wyjątkowo dużej inwazji pasożytów groomer może odmówić wykonania usługi do czasu jej zwalczenia.

• W przypadku zwierząt agresywnych proszę o poinformowanie o możliwości pogryzienia (podrapania ), jak również poinformowanie jak zwierzę zachowywało się w innych salonach groomerskich lub u lekarza weterynarii. 

• Wszelkie leki w tym uspokajające należy podawać po konsultacji z lekarzem weterynarii- należy poinformować o tym groomera. W salonie nie są stosowane żadne środki farmokologiczne.

• W celu skrócenia czasu pracy i łatwiejszej współpracy ze zwierzęciem usługi wykonywane są pod nieobecność opiekunów (dotyczy to głównie psów). Nie dotyczy to szczeniąt, zwierząt starych, chorych lub ze stwierdzonym lękiem separacyjnym. W innych sytuacjach opiekun może pozostać przy pielęgnacji na zasadach wyznaczonych przez groomera, jednak w takim przypadku w związku z utrudnioną współpracą ze zwierzęciem czas i komfort pracy wydłużają się, co powoduje wzrost kosztu usługi o 50%.

• Przy psach ras uznanych za duże właściciel pozostaje jako pomoc groomera.

Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia zwierzęcia, którego właściciel nie poinformował o istnieniu stanu chorobowego- np. alergii, padaczki, stanów lękowych.

 

Informacje ogólne
• W salonie używane są wyłącznie profesjonalne kosmetyki dla zwierząt znanych i uznanych firm.
• Stanowisko pracy oraz narzędzia są dezynfekowane po każdym zwierzęciu.
• Nigdy nie umawiam dwóch zwierząt „na zakładkę”, po każdym kliencie jest przerwa na uporządkowanie i dezynfekcję stanowiska pracy i narzędzi.
• Każde zwierzę dostaje swój własny, świeży komplet ręczników.
• Usługi wykonywane są bez użycia środków farmakologicznych, chyba że ze wskazania i pod kontrolą lekarza weterynarii.

 

PRZED WIZYTĄ W SALONIE NIE WOLNO PODAWAĆ ZWIERZĘTOM NA WŁASNĄ RĘKĘ ŻADNYCH ŚRODKÓW USPOKAJAJĄCYCH.
O EWENTUALNYM ZASTOSOWANIU TAKICH ŚRODKÓW NALEŻY BEZWZGLĘDNIE POINFORMOWAĆ GROOMERA.

W Przypadku pogorszenia się stanu zdrowia groomer nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.